Nou vídeo del llançament de confeti a la Marató de Barcelona 2011
9/març/2011Aquí us deixem l’ enllaç al vídeo dels llançaments de confeti i serpentines que va realitzar Giramón amb motiu de la Marató de Barcelona. Per la sortida vem utilitzar 2 màquines «superfetti», 4 tubs d’aire i 2 màquines «tretfetti». Tot estava ubicat en parts iguals a cada costat del carrer. Durant la sortida va caure confeti... Llegir més